Monday, February 21, 2011

"kau pergi jua, akhirnya"

kau pergi jua akhirnya selepas telah bersama2 ku dan keluargaku, susah dan senang kita bersame, x kan aku lupakan..
kau sangat berjasa pada aku dan keluargaku....selama 21 tahun kau bersame aku, akhirnya, ajal kau tiba jua...
kau ibarat kembarku....kerana kita sama umur....kan2?
selama itu juga, kau bersama aku, membantu aku....


lenalah engkau dalam mimpi-mimpi yang indah kelak....jasa kau x kan aku lupakan...
tapi, kau jangan risau, rakan kau kini akan jadi peneman kami setelah kau pergi....
namanya pon same seperti kamu, jadi sedikit sebanyak dapat mengubat rindu kami pada kau wahai MESIN BASUH TOSHIBA.....

jasa kamu akan ku kanang sampai bila2...ehhehe

ni, mesin basuh lame kami....lame sangat dah, sampai kalau 'spin' tu, satu rumah bunyi gegaran nye...


setelah beberapa kali dibaiki, akhirnya, ayah aku pon beli lain....
ni lah dia mesin basuh baru kami..moga2, ia dapat berkhidmat lame macam kawan dia jugak..amin..

No comments:

Post a Comment