Tuesday, February 15, 2011

'betul x ni???'

erm,,nak tanya...
betul x ni?

kenapa kebanyakan budak pompuan suka tengok crite korea?
huhuhuuhu...

ok..aku tau, mesti ramai yang dah ada jawapan mereka yang tersendiri kan?kan?

tapi, simpan dulu jawapan korang n cuba baca jawapan aku dulu..sama ke x sama??

+++jawapannya++
- sebab ramai pelakon korea hensem2 n tepat ngan citarasa/naluri kaum wanita
- sebab kebanyakan ceritanya macam crita lagenda2 zaman2 dulu(macam crita cinderalla'..iaitu..seorang hero(prince) yang hensem, kaya, baik n romantik jumpa ngan heroin(princess) yang miskin, kolot tapi comel...jadi, ramai budak2 pompuan bayangkan prince tu yang akan jadi peneman hidup mereka kelak..

===dan satu lagi tabiat budak2 pompuan ni..kalu tengok crita korea, terutamanya, mereka akan tengok hero dia dulu...kira, spekulasi pertama, bila hero hensem, crita pon best..walaupun, kekadang nya hampeh gak..huhu...
===lepas tu, barulah mereka akan tengok heroin nye n akhir sekali critanya...kan2?


erm, so, macam mana? betul x ape yang aku tulis kat sini?hehehe..aku x kan tuding jari kat sape2 sebab aku pon macam tu....sangat2 suka crita korea..yelah, kalau x dapat kat realiti pon, dapat tengok kat movie pon jadilah..tapi, satu je yang aku pelik...aku hanya akan minat kat hero crita korea tu bila masa aku tengah tengok crita tu..
jadi, bila dah abis, n aku tengok crita lain pulak, aku kan minat hero lain pulak..hehhee...

No comments:

Post a Comment