Sunday, February 7, 2010

saya sangat suka kan nye.......

saya suka ________saya bila x de air coz mase 2 smua orag jadi peramah,
tanye,"kat mane ada air?","air kat blok ni ada x?"....

saya suka__________saya bila x de air coz masa 2 smua dah jadi murah senyuman,
sbb nye, tngok org angkut air berbaldi-baldi.....

saya suka__________saya bila x de air sbb nanti sy buleh bngun mandi awal2....
pling lambat pkul 5.15PAGI. bagus nye dia!!!

saya suka___________saya bila x de air sbb bila x de air saya shat,
sbb saya kena jlan jauh2 smpai ke hjung bngunan, jd x yah susah2 joging ptag2...

saya suka___________saya bila x de air sbb melatih otot tangan n kaki saya jd shat,
sbb saya kena angkut air n naik tangga x krang 3 kali shari.....

saya suka___________saya bila x se air sbb saya jadi natural beuty, x yah susah2 pakai make up,
sbb, muka mcam baru bngun tido bila g kuliah......comel.....huhuhu

saya sangat suka kan nye..........

No comments:

Post a Comment